Analytics

woensdag 25 maart 2009

Weekend Review


Manneke. Man-ne-ke. Wat een weekend. Vrijdagavond zijn we met Kristin hare dienst op weekend naar de Ardennen vertrokken. Leuk huisje, leuke mensen, aangename babbel, goed gepokerd, in de Jacuzzi gehangen, gewandeld, geBBQ'd, gekwist, gepintelierd, gelezen, geslapen kortom: the works. Was echt leuk. Minder leuk was wel de milde voedselvergiftiging die ik er aan overgehouden heb. Kristin was misselijk zondagavond maar was er maandagochtend door. Ik daarentegen heb om half tien bij de dokter de wc geschilderd met mijne babi pangang van de dag ervoor. Kristin is een tank, ik iets minder. Twee dagen thuis (lees: op de pot) gezeten en dinsdag echo moeten laten doen van een bolleke in mijn keel (waar fokking gelukkig alles in orde mee bleek te zijn.) Kleine tip: blijf niet te lang lopen met keelontstekingen, maar laat daar naar kijken, ge wint daar op termijn bij.
Soit.
Ik had een messenboekske bij op weekend. Messermagasin. Leuk boekske, veel foto's, maar nogal gung ho als het op tactische werpmessen aankomt. Anyhoo, ik was dat vergeten op te ruimen en needless to say dat er hier en daar een aantal wenkbrauwen de lucht in gegaan zijn. Was snel uitgelegd, maar ze bekeken me toch effe scheef. Wat ook wel lachen was.

1 opmerking:

  1. hey, ik heb nog ne lange, zwarte, leren jas in de aanbieding staan...

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.