Analytics

zondag 17 januari 2010

Feitenleer



Al een tijdje nimeer bij Tim of in mijn smidse geweest en zoals het er nu uit ziet zal de dry spell nog even aanhouden. Het is ook te koud om eender wat te doen. Wel terug aan het sporten en by god, het was nodig. Ben terug mijn Comics aan het lezen. De Amerikaanse bedoel ik dan. X-men, Avengers,... die dingen. Op sodacomics.be een hele resem dingen gezien die ik dringend nodig heb, maar na mijn compleet geschift soldenweekend (3 broeken, 3 pulls, 2 paar schoenen en een winterjas) zal ik mijn winkelkarretje nog maar even laten voor wat het is. Of Kristin gaat me proberen te wurgen.
Mijne kameraad Laurent heeft vorige week zijn definitief afscheid van onze firma aangekondigd. De mens zoekt zijn heil elders en alhoewel ik hem erg veel succes wens, is het verdomme spijtig om hem te zien gaan.
Den doop komt eraan, moeten we nog een mis voor maken. Kaat roept van tijd tot tijd op de TV, een luid en gemeend: "MEH!" We zien er nog geen patroon in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.