Analytics

maandag 11 januari 2010

Weekend review



Ja dames en heren ja. Het is weer maandag. Het weekend was kort, besneeuwd en nogal droezig. Vrijdagavond was het personeelsfeest van Ricoh in Brussels Kart Inn. Earth wind and Fire kwam optreden, maar ze speelden maar weinig van hun echte hits. Ik heb er een stuk of drie geteld.Ons meisje was bij Oma en die zijn we om twee uur weer gaan oppikken. Ze sliep als een roos toen we thuiskwamen.
Zaterdag stond in het teken van Twilight New Moon. Mijn vrouw en schoonzussen hebben alledrie een gezonde obsessie belangstelling voor het werk van Stephenie Meyer en zaterdag zijn ze dan eindelijk kunnen gaan kijken. Nadine en Sara hebben voor hun zus op hun sjiek gebeten tot Kristin ons Kaat kon alleen laten, en ze meekon waarvoor dank :) Ik heb zaterdagavond in de zetel doorgebracht met een slapend meisje op mijn arm. Er zijn minder leuke dingen.
Zondag de cross gezien bij mijn ouders. Daar ga ik een apart postje aan wijden.

Foto is een klein grapje uit het kamp dat niet zo'n fan is van Twilight. Nu hopen dat ik geen slaag krijg.

5 opmerkingen:

  1. ela gij! *klets*
    maar toch nog even vermelden dat er een fout zit in de zin "Daar ga ik een apart postje aan WEIDEN" haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mijd Twilight bewust dus ik kan me er niet echt over uitlaten.

    Maar toch: haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijden? Vincent, ge weet nie wa ge mist!:)
    Och, wij hebben ons toch goe gemauseerd met de film, op 10 maart spelen ze hem trouwens in CC Zwaneberg in Heist.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.