Analytics

dinsdag 19 januari 2010

The Eagle

Ik ben de fileradio erg beu geworden. Thomas kan me niet boeien, Peter is leuk, maar de muziek is om huilen en ik probeer telkens weer, maar ik ben nog te jong voor respectievelijk Radio 1 en 2. Klara is erg rustgevend, maar wat voor naam is Espresso nu eigenlijk? Op de terugweg is het niet veel beter, Siska, Sam, Ann, Dave, het  lijkt zo ongelofelijk sterk op elkaar dat er zelfs van de eenheidsworst niet veel meer overblijft.
Ik zap dus erg veel: StuBru,1,2, Joe, Q, MNM, naar mijn CD'ke, naar de usb stick en weer terug naar de radio. Gisteren, toen ik onderweg terug was naar huis ontdekte ik op 101.7 AFN Eagle, de militaire radio voor de in Europa gestationeerde Amerikaanse troepen. Ze zenden een mengelmoes van Amerikaanse programma's uit via een live on tape systeem om het tijdsverschil te compenseren.

Fascinating stuff.

1 opmerking:

  1. Yep, Armed Forces Network, die zenden over de hele wereld ook, ook TV trouwens. Veel country stuff wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.