Analytics

woensdag 20 januari 2010

Discretie vereist

Beste Inbev,
ik ben momenteel in het bezit van de allerlaatste volledige bak Stella Artois op het Noordelijk Halfrond. Deze clandestien genomen foto in bijlage als bewijs. Ik kan op dit moment de precieze locatie van de allerlaatste volledige bak Stella Artois op het Noordelijke Halfrond (mogelijk ook het Zuidelijke) niet vrijgeven. Hij is veilig, dat is het belangrijkste.



Ik ben bereid om deze allerlaatste bak Stella Artois (van het respectievelijk Noordelijk en Zuidelijk halfrond) aan uw diensten af te staan, maar U begrijpt, beste Inbev, dat de waarde ervan ondertussen toegenomen is van de originele 14,98€ (leeggoed inclusief) tot 2.000€ (leeggoed inclusief).

Ik verwacht eerstdaags van u een reactie zodat we deze transactie snel kunnen afronden. Snelheid is geboden aangezien de veiligheid van mijn gezin in het gedrang dreigt te komen.


Vriendelijke groet,


Sam

2 opmerkingen:

  1. Hou dieje bak maar voor het wereldkampioenschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bent ge toevallig ook ergens een bak VB tegengekomen? Daar leg ik met liefde de gevraagde 2000 pop voor neer.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.