Analytics

dinsdag 29 april 2008

Heeee Dikkkeeeuuh!


Gisteren nog eens op de weegschaal gaan staan (die ondertussen terug afgesteld is,...stop met lachen zeikers) en ze gaf 115 kg aan. Nu, 115kg zijn twee zakken cement en een kleintje Knauf en dat is veel, maar toch al veel minder dan het een jaar geleden was (eerder in de richting van twee zakken cement en een knauf'je van 25kg) dus ik ben erg blij. Dus voor allen die vechten met de weegschaal, en ik weet dat er velen zijn, volhouden! You will never walk (or roll) alone! ;)

2 opmerkingen:

  1. Je weet het: ik ben altijd bereid tot een mountainbike ritje samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel toevallig genoeg ga ik vanavond met onze paps een toertje doen. Zal wel demerdijk worden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.