Analytics

dinsdag 5 mei 2009

slechte plaat van de maand

Ik ben steeds op zoek naar leuke nieuwe muziek en het resultaat daarvan filtert vaak door naar deze blog. Maar.
Er is ALTIJD een maar.

Maar voor elke goede plaat die net gaat doorbreken zijn er 10 absolute kaknummers die het vernoemen niet waard zijn. Ik ga het toch eens doen omdat onderstaand wel erg speciaal is. Het is zo slecht dat ik nog liever naar iets van Tokyo Hotel zou luisteren.

Ik geef u het fantastische Brokencyde met Freaxxx. (Het is geen grap, ik heb het gecheckt.)

Brokencyde - Freaxxx (Music Video) from Eat Cake Films on Vimeo.

1 opmerking:

  1. Eerst was er new metal(soad), toen kwam linking park dat genre anaal in de reet buffelen.
    Hier worden de neptunes en timbaland droog in de kakker genomen

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.