Analytics

donderdag 14 mei 2009

Star Trek


Star Trek is voor de liefhebbers, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar als je een liefhebber bent dan ga je elke seconde van de nieuwe Star Trek opzuigen als een spons. Als in een echt genesis verhaal worden de oude bekenden: Uhura, Checkov, Scotty, Sulu,... geïntroduceerd en worden hun personages net genoeg ontwikkeld om als fan zelf de link te leggen naar de Classic Star Trek series. Leonard Nimoy speelt de oude Spock. Zachary Quinto (die we nog kennen als Sylar uit Heroes) speelt de jonge Spock en doet dat fantastisch. De rest van de cast is even star-studded: Eric Bana (Hulk, chopper, munich, troy), Karl Urban (LOTR, Riddick, Doom), de lijst is lang. De enige relatieve nieuwkomer is Chris Pine die een stevige Kirk neerzet. Winona Ryder is Spocks moeder. (sic.)
7.5/10

3 opmerkingen:

  1. Moet ik hier echt een reactie plaatsen voor Star Treck...??
    Pfff...Tja..Sam, ge weet wat ik daarvan denk...en wat ik ook denk van de fans hiervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien dat ik hem ga zien, ik hoor langs alle kanten positieve reakties...

    Who knows...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k wil 'm ook zien, ben zelfs een Star Trek fan :-)
    aleen steekt de bioscoop prijs wat tegen, 't is tegenwoordig verdomd duur aan 't worden

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.