Analytics

maandag 24 augustus 2009

Weekend Review

Het weekend was hard. Vrijdagavond onze tent gaan zetten bij de Steven, zaterdag ochtend de container gaan vullen bij de familie Mertens-Sterkendries (die hadden ne getemde beer vastgekregen om te helpen), dan gaan werken en dan aan het kampvuur gaan zitten. Dat kampvuur bij de familie Eulaers-Verbeeck was een ongezien succes: 20 mensen rond een gezellig knisperend vuurtje, gitaartje erbij... was erg leuk! Het was al een tijdje geleden sinds we nog in de tent geslapen hadden, maar het was nog even comfortabel. 's Morgens was het iets minder: zon op rond 6 uur, te warm in de tent rond 9. Met 4 uur slaap aan de ontbijttafel rond 11 uur: priceless :)
Ik heb de zondag niet veel meer uitgestoken tot mijn mama me om 12 's nachts wakker belde. Onze Stef zijne auto was aangereden in Aarschot. Een of andere klootzak was van de baan afgeweken, had de koffer geramd, een stuk van de haag meegeschept en had een vluchtmisdrijf begaan. Het was zondag mijn broer zijn verjaardag. Hij werd 22jaar. Ik kom daar aan, onze Stef was wat door elkaar geschud maar thank god niet gekwetst. Samen gewacht op de takelwagen, op de flikken, dan naar den buro en dan heb ik hem naar huis gedaan. Ik vond het nogal klote voor hem: nieuwe auto, zijne verjaardag en dan zo'n laffe daad. Shit man, ik was lastig. Dus ben ik nog een beetje in Aarschot blijven rondrijden. Ik bedoel, ge doet niet zo'n accident om dan op het gemakske naar huis te bollen. Als de vluchtmisdrijver zat was, moest hij nog in de buurt zijn. Na een paar toertjes in Aarschot had ik hem gevonden: Bordeau Renault Megane (de oude megane). De hele flank was er af. Nummerplaat genoteerd, flikken gebeld. 5 minuten later stonden ze ernaast. And justice for all. Ik hoop dat ze em diezelfde nacht nog van zijn bed gelicht hebben.

Toch nog gelukkige verjaardag kleine. Ik ben blij dat ge ongedeerd zijt.

2 opmerkingen:

  1. SCI is er niks tegen...
    Alles in orde ondertussen met uw broer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wat door elkaar geschud en erg boos omwille van zijn auto. Maar hij komt er wel door.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.