Analytics

vrijdag 4 februari 2011

Noisy bastards unite!

Volgende week is het weer muziekkwis in Baal. We hebben onze opstelling lichtjes gewijzig om ons meer kansen op het podium te geven. Ik heb vertrouwen in het team, ik denk dat we dit jaar zeker weer kans op goud maken.

Ik neem het iets te serieus zegt u? Ge weet de helft nog niet. Ik heb de laatste twee uur  hier gespendeerd. Drie keer top vijf gehaald.

Ik heb de laaste tijd ook naar JIM en TMF zitten kijken. Ik ben oud geworden. Fuck man. En wie is die hoer Eline eigenlijk? Ik ken die troela van ergens.

Leuk refreintje, blijkbaar mega hype, bb nog nooit van gehoord. Nooit. NOOIT.


Dana had blijkbaar hetzelfde voor met den deze. Zij had hier nog nooit van gehoord. bb ook ni. NOOIT


Een sjans dat James Blake zo'n mooie Feist cover gemaakt heeft. Om wat tegengewicht te geven. Origineeltje eens horen? Kunt ge mee uitpakken op café.

4 opmerkingen:

  1. Eline De Munck! Echt waar, mensen, die stem! Om knettergek van te worden. Waar is de tijd dat Nina De Man en Ilse Liebens nog op JIM zaten, die konden tenminste presenteren. Anyhoo, check with your beloved, Eline DM zat destijds in Thuis! Oh ja...
    Btw, Limit to Your Love echt wel schitterend nummer! Beetje Anthony & The Johnsons-achtig, maar ik hou meer van deze kerel zijn stem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ze dat soort brol gaan vragen gaat gij het moeten waarmaken want daar ken ik absoluut niks van (en hoop het zo te houden).

    Ik focus me wel op eighties en schevigheid. En Studio 100 sinds dit jaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Vince: ik doe mijn best. Gisteren de MNM Cd's nog zitten bekijken, is door de Mia's gebladerd.
    @Dana: my better half heeft het net bevestigd, ze heeft een of ander vriendinneke gespeeld. Maar Kristin zei ook dat ik die griet daar ni van kan kennen (aangezien ik thuis haat with a vengeance), Kristin zegt dat ze ook in Sara heeft meegespeeld en aan steracteur sterartiest. Dat is het ook ni zenne. Ik kom er nog wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ellektra! Daar ken ik ze van:
    Click hier maar eens op: http://www.youtube.com/watch?v=iPsmBivUDgg
    Shit man, dat is slecht.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.