Analytics

woensdag 2 februari 2011

Politiek

Ik vraag me af welke pillen Albert II neemt. Reynders? De MR? Seriously? Dezelfde partij die het FDF onder haar vleugels heeft? De MR onder Reynders volgde een veel hardere lijn, waarbij de klassieke Franstalige regeringspartijen vaak mochten horen dat ze zich te toegeeflijk toonden aan de onderhandelingstafel. En nu moet Reynders het juiste compromis Belge kunnen vinden? Net nadat hij het voorzitterschap van zijn MR aan Charles Michel kwijtspeelde? Michel en Reynders kunnen elkaar niet luchten, maar gaan nu met één stem moeten spreken? Ik hoop dat Maingain mag deelnemen aan de onderhandelingen. Dat gaat hi-la-risch worden.

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij is de zoon van de Louis Michel nu voorzitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fok! Ge hebt gelijk! Dat moet Charles zijn natuurlijk! Ik pas het meteen aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.