Analytics

vrijdag 10 september 2021

Aha!


 Wel. Om kort samen te vatten: ik heb nu een flexi-job bij Don Petrol in Tielt Winge, ik ben nog steeds marketing strateeg bij Websters, mijn oudste zit in het middelbaar en doet het daar geweldig, mijn jongste zit in het 4de en doet het geweldig. Mijn vrouw is bij mij gebleven ondanks de corona periode, ik ben 20 kilo bijgekomen door anti-depressiva en te stoppen met roken, van dat eerste ben ik nu 8 maand vanaf, van dat laatste bijna 1,5 jaar en deze week was mijn eerste lesje lassen in mijn nieuw avondklasje in Mechelen.



Ik heb deze zomer eigenlijk een sabbat achter de rug. 6 weken thuis geweest, een paar keer de datum vergeten. Heerlijk. Veel weggeweest. 40 geworden. Kei veel verassingen gekregen. 

Ons Kaat haar communiefeest gaat dan toch doorgaan en we hebben besloten de hele familie weer uit te nodigen. Ze begint echt haar eigen persoon te worden en haar eigen stem te vinden. De tijd gaat snel vrienden. 


Deze zomer hebben we veel gewandeld. Echt mega veel. En de kinderen hebben gewoon meegedaan. 22KM give or take was het record.


Ik ga eerlijk zijn, ik heb geen idee wie mijn blog nog weet staan, dus als je dit moest zien laat een commentje na, dan ken ik meteen mijn publiek weer :)






6 opmerkingen:

Long ago in a galaxy far away.