Analytics

dinsdag 9 oktober 2007

Opendeurdagen

Ik ben even weggeweest. De opendeurdagen van Ricoh zijn gisteren begonnen en vandaag was het er al boenk op. We hebben mijn wideformat en priport op een super plaats gezet en ik heb op een dag meer wideformat demo's gedaan dan in heel 2006. De PM in mij is erg tevreden.

Dit weekend was het Hammer In in Bois du Cazier. Charleroi. Het was ongelofelijk. Het volledig bestuur van het BKS was daar en ik heb geleerd. Geleerd. Geleerd. Na 8 uur te hameren voelde ik mij een spons. Tim is een man van weinig woorden, maar ik had bijna kunnen geloven dat em fier op mij was. Ik heb er foto's van, maar spijtig genoeg geen enkele van mij. De non-believers in mijn smeed capaciteiten blijven dus nog even op hun honger zitten.
Ze hadden een kolenvuur. Vier, om precies te zijn. Ik heb leren smeden in een gassmidse, maar in kolen, the real thing, kan je staal doen verbranden. Heb je ooit al eens een stuk autoveer zien branden? Ik wel. Het is alchemie.

De goden lachen, de goden fronsen. En met mij gaat alles zeer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.