Analytics

woensdag 1 november 2023

Weekend review

 Het is vandaag 1 november, dus ik neem voor het gemak deze dag er ook nog bij, maar het is me weer een weekend geweest. We zitten een beetje te stressen om een zaal te vinden voor ons Mona haar plechtige communie en dat zijn we er gaan afwandelen in Schoonhoven. Ik ben 4/5de gaan werken en ben nu thuis op vrijdag waardoor mijn klusjes stilaan worden weggetikt, zoals het hangen van ons Kaat haar lampjes. Vrijdag had ik mijn 5de DND sessie en De Bond zonder Naam begint stilaan haar weg te vinden in de wereld, deze keer hebben ze tieners omgebracht, wat niet het plan was. Het was ook nog mosselfeest van de Chiro en dat hebben we gevierd door een hele dag naar de koers te kijken en champagne te drinken.


Ik ga terug beginnen bloggen, beloofd. 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.