Analytics

maandag 19 november 2007

Weekend review

Dit weekend hebben we een beetje van alles wat gehad. Vrijdagavond hebben we de kleine Mil bezocht, het zoontje van Leen en Kristof. Mega leuke kleine, ongelofelijke bos haar! Hij heeft zich een beetje laten horen, maar niet teveel zoals het de gastheer van een zichzelf respecterend babybezoek betaamt. Hans en Isa waren mee en ze hebben achteraf op café hun huis-plannen uit de doeken gedaan. Hans had zelfs in karton een maquette gebouwd. Grondig, indeed.
Zaterdag Steven en Daisy over de vloer gehad en samen achteraf naar de fuif in Betekom geweest. Ik was van plan een zeer, zeer, zeer korte acte de présence te doen en één pintje te drinken.... ik lag om 6 uur in mijn bed. Niet echt al te veel gedronken, maar vreemd genoeg kon ik zondagochtend ineens jumpen. En dat kon ik daarvoor niet. Ask anyone.
Zondag weer de hele dag in de bossen achter Chauntea gehangen. Summiere samenvatting van anders erg leuke en volle dagen.

Heb ook net gehoord dat Dana weer naar de beschaving is teruggekomen. Welkom thuis!

1 opmerking:

Long ago in a galaxy far away.