Analytics

donderdag 8 mei 2008

Cadeau'tjes


De laatste tijd werd ik al verwend. Mijne collega Benny heeft er nog een schepje boven op gedaan. Dit boek kreeg ik van hem toen ik terug kwam werken op dinsdag. Met de glimlach bracht hij volgend understatement: "Ik dacht dat dit wel iets voor u zou zijn, dus kon hem niet laten liggen." Danku Benny, ge zijt ne held. :)

Op het voorblad staan de volgende gevleugelde woorden: "... Dit messenoverzicht is alfabetisch opgebouwd, zodat alle relevante infomatie over een bepaald mes snel op te zoeken valt. Voor de liefhebber, maar zeker ook voor politie en aanverwante diensten, is het bezit van deze encyclopedie onontbeerlijk." That about sums it up.

Vandaag trouwens weer langsgeweest bij Tim om mijn handle slabs aan mijn mes te plakken, normaal gezien zou volgende week mijn eerste echte mes af moeten zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.