Analytics

dinsdag 13 mei 2008

Weekend review

Het was dit weekend weer een weekend van het lange type. Een beetje zoals HOKT, maar dan met dagen in plaats van jaren. Soit.

Vrijdagavond op het terras van de Loft gezeten met Steven en Daisy om het verloop van ons verdere leven even door te filosoferen. Een gesprek dat zaterdagavond op het terras van Isabelle (tijdens het verjaardagsfeestje van Tine, Isa en Daisy) werd verdergezet om uiteindelijk op het terras van onze Rudi en Eliane zondag avond af te sluiten.

Mijne nek is een beetje verbrand en ik heb een aparte rugzak voor mijne lever nodig, maar verder gaat het wel.

Gisteren was het iets minder relax. We zijn beginnen inpakken. Het inpakken was al een tijdje bezig, maar dat was Kristin op haar eentje. Gisteren ben ik aan mijn deel begonnen. Mijn strips zijn weg, Kristin heeft de glazen doen verdwijnen en ik heb me aan de bureau gewaagd. De mensen die de binnenkant van onze slaapkamer al hebben gezien weten dat onder onze bureau een ladenkastje op wielen staat. Filled to the brim Dat ladenkastje stond ook onder mijn bureau toen ik nog thuis woonde. Toen we gingen samenwonen heb ik niet de moeite gedaan om het op te ruimen, met als gevolgd dat ik mezelf herhaaldelijk ben tegengekomen gisteren. Oude liefdesbrieven, verjaardagskaarten, briefwisseling met met mijn oude vriend Glen (wat zou er met hem nog gebeurd zijn?), een hoop gedichten (lachen!) Ik heb een hoop weggegooid, maar ik kan Benny's dogma (Als ge iets een half jaar niet meer aangeraakt hebt, gooi het dan weg.) niet altijd toepassen. Ik hou mijn jeugd liever in een doosje. Alles is opgeruimd nu, toch blij dat ik er vanaf ben.

1 opmerking:

  1. I feel your pain, bro! :-))

    Uzelf zo tegenkomen is niet altijd even gemakkelijk...

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.