Analytics

donderdag 8 mei 2008

Lang weekend

We hebben nogal hard moeten werken afgelopen weekend, maar dat heeft ons er toch niet van weerhouden om Isa en Hans hun bier op te gaan drinken de vrijdag. Ik heb er de kans nog niet toe gehad, maar Isabelle, bij deze een gelukkige verjaardag. Veel liefde,vriendschap en affectie gewenst!

Zaterdagavond naar Siggie en Laurent geweest. Fantastische avond gehad, erg stevig gelachen. Ik was nogal zenuwachtig om mijn zelfgemaakt cadeau'tje af te geven, maar ze vonden het fantastisch, wat eigenlijk een pak van mijn hart was! Ik ben vergeten een foto te nemen, maar ik ga de Laurent vragen om dat alsnog te doen, kwestie van bewijs hier op tafel te kunnen leggen.

Maandag waren we 1 jaar getrouwd en dat hebben we gevierd met wandelingen in het park, terrasjes in Aarschot, een infraroodcabine en een uitgebreid diner in de Trattoria in Keerbergen. Een perfecte dag.

1 opmerking:

  1. GELEFICITEERD! Weer een mijlpaal in het leven: 1 jaar getrouwd...

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.