Analytics

dinsdag 6 januari 2009

Gelukkig nieuwjaar

Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik heb er geen idee van hoe het bij jullie zit, maar buiten een soberder leven heb ik weinig goede voornemens genomen. Er is een hoop gebeurd de laatste tijd: reis, ramen en deuren, de val van een regering, mijn eerste afgewerkt mes, een veerhamer, een fantastische kerstperiode, een kerstjumping (met bijbehorende tractor race) en de eerste sneeuw. Het leven is mooi en het lijkt er op dat het nog beter gaat worden. Ik hoop voor jullie net hetzelfde.

2 opmerkingen:

  1. ik ben blij dat bij jou het leven nog mooi is en ik hoop van ganser harte dat het nog beter moge worden. want je weet, mijn liefste Sam,dat ik je wens dat al je dromen mogen uitkomen.
    ik hou van jou,
    je mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mams! Bedankt voor je lieve woorden! Insgelijks hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.