Analytics

maandag 12 januari 2009

Twilight




Kristin en mijn zusje Sara waren een tijdje geleden naar Twilight gaan kijken. Een film over vampieren met Robert Pattinson (lees: Cedric uit Harry Potter) en Kirsten Stewart (lees: ?).
Ze waren beiden compleet ondersteboven van de film. Ondersteboven. Ik heb geen van de (drie) Vermeylen vrouwen ooit zo schuin en scheef gezien. En dat is echt geen grap.
Daarom wij (lees: Nadine, Saar, Kristin, Salaatje en mezelf) terug naar de UGC om Twilight nog even te checken.
De vier meiden waar ik mee op de baan was, waren wederom compleet ondersteboven. Voor mij is het vooral de muziek die een stevige indruk naliet. Paramore schreef de titelsong "Decode" en is van het type emo-muziek waar onze Isabelle (lang, blond, getrouwd met Hans, fan van Evanescense) doorgaans wild van gaat. Niet dat ik dat niet kan smaken, het is gewoon dat ik er om een of andere reden niet in contact mee kom. Soit. Ga de film met uw geliefde zien en laat u helemaal onderdompelen in de verboden liefde tussen een vampier en een chick van 17. Ge gaat er beter van worden.

In ieder geval, ik maak de schijf plaat van de maand om dat de stem van die griet (ik denk dat ze Hayley Williams heet, maar ik ben te lui om het op te zoeken) hypnotiserend is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.