Analytics

maandag 6 augustus 2007

Domste post tot nu toe.

Wat een week is het geweest. Het was lang geleden dat ik nog zo mottig was. Alles deed pijn. Het is nog niet helemaal over, maar het is toch al stukken beter. Om de dingen samen te vatten: woensdag en donderdag als een lijk in de zetel gelegen, vrijdag training gaan geven maar dan toch naar huis gereden omdat het niet ging. Ik kan me van mijn training alleen nog maar flarden herinneren. De hele namiddag geslapen en het was bijna over. Vrijdag bbq en Zaterdag hadden we dan geen feestje, maar er zijn toch mensen afgekomen. Zondag geslapen, gesmeed, geroleplayed en met Kristin gezelschapspelletje gespeeld... en nu zit ik hier en doet mijne duim pijn.

Dit is ongetwijfeld al de meest nutteloze post tot nu toe.

3 opmerkingen:

  1. maar sjoeke toch! Hoe komt dat uwe duim pijn doet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge hebt gelijk Sam, 't is uwe domste post tot nu toe, maar ik ben toch blij da ge in mijn team zit zenne...

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.