Analytics

maandag 20 augustus 2007

Maandag

Eerste dag weer gaan werken na een weekje congé. Is dat efkes tegen mijn goesting geweest vandaag. Maar het de voormiddag is achter de rug en buiten mijn doorgebrande Harde schijf zijn er eigenlijk geen rampen gebeurd.
Zaterdag was het BennyBBQ, een jaarlijkse traditie waar Kristin en ik vorig jaar niet aan hebben kunnen meedoen omdat Virginie toen trouwde. Maar gelukkig was er niet te veel veranderd: goed gegeten, goed gedronken, hard gelachen, het was mooi en het was half 5.
Zondag de kater op mijne fiets er uitgereden. Het was pijnlijk in het begin, maar het dogma mens sana in corpore sana blijft toch gelden.
Nog anderhalf week en dan zit ik met mijn vrouw en mijne bloedbroeder in de Ardennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.