Analytics

zondag 12 augustus 2007

Kindjes

De afgelopen dagen stonden bijna integraal in het teken van kindjes. Kleine kindjes, weltevertaan. Afgelopen donderdag hebben we Tess bezocht, de eerste spruit van Elly en Kenny, mijn achterneef. Fantastisch lief ding die Tess. Ze heeft wel op mij gekostst, maar ze deed het op zo'n schattige manier dat er niks anders opzat dan het haar meteen te vergeven. Dit weekend dan waren we uitgenodigd op het verjaardagsweekend van onze liefste West-Flut Rebecca, Kristin's homegirl uit Gent. Haar complete vriendenkring heeft gemiddeld ongeveer 10 jaar senioriteit op mij en dat veronderstelt, u raadt het al, kindjes. En niet 1, niet 2 , maar 7 ervan. Hun leeftijd variëerde tussen 8 maand en 3 jaar. Ik heb ze allemaal wel op mijn schoot, nek, hoofd, been, etc gehad. Het waren schatjes, allemaal.
Ik denk dat het voor ons niet lang meer zal duren nu. Snel een huisje vinden en dan komt dat wel in orde. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.