Analytics

zaterdag 22 december 2007

Auw


"Bij mij is het al meer dan een jaar geleden." My ass, ja. Het moet karma zijn. Vorige week probeer ik mijn broer nog een hart onder de riem te steken die met zijn poten omhoog lag en sinds gisteren zit ik in het zelfde schuitje. Mijn rug heeft donderdagavond opeens besloten om op vakantie naar de Malediven te gaan. En hij wilde duidelijk niet dat ik meeging. We waren weg met Stefan en Tine en de drank die er bij hoorde zorgde ervoor dat het allemaal draaglijk was. Vrijdagochtend rond half 7 daarentegen was de grap eraf. Dat is een understatement. Ik was klaar om in de Demer te springen. Kloterij.
Thea Van Crayenest, de rug-sjamaan van het huis Verhaegen had vrijdagochtend nog wat tijd voor me. Het verbaast me steeds weer dat om van pijn af te geraken, je nog een klein beetje meer moet verdragen. Elke ruglijder zal je hetzelfde zeggen. Het is nu zaterdagavond en na 4 uur in bad gelegen te hebben gaat het al wat beter. Wordt leuk voor de feestdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.