Analytics

woensdag 5 december 2007

Kerstboom




Ben even weggeweest. Nogal ziek geweest. Ik kan de actifed die de apothekers nu zelf moeten maken stevig aanraden. Dat spul is pure drugs :)

Anyway, Kristin heeft me gisterenavond gevraagd wanneer we een kerstboom gingen halen. Ik dacht er dit jaar vanonder te muizen en het zo lang mogelijk uit te stellen tot we ene plastieken konden gaan halen, maar ze wilt weeral een volledige dennenboom in huis halen. En omdat het onze laatste kerst in het appartementje is "moet het iets speciaals zijn." Fuck.

3 opmerkingen:

  1. helaba, ik lees uwe blog ook wel he bollie!
    da's toch gezellig ne kerstboom, de geur van een echte dennenboom is niet te versmaden!
    misschien kunde es ne poll doen: echte of plastieken boom?

    groetjes
    Kristin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het gevoel.... mijn wederhelft wou onder geen enkele voorwaarde "ne plastieken boom". Die dennengeur, die naalden, dat geeft toch extra sfeer. Inderdaad.... tot we een jaar een spinnenkolonie in de kerstboom hadden. Elke morgen witte spinnen stofzuigen in het salon, bovendien was er ook terpentijn ingedroogd op de tegels. (vloerverwarming weet je wel) en sindsdien zetten we elk jaar ne schone "plastieken kerstboom". Geen geknoei meer en bovendien is het milieuvriendelijker, want deze boom moet nog minstens 15 jaar meegaan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In alle eerlijkheid, ik was vroeger ook geweldig antiplastiek. Totdat we er eentje staan hadden. Hij is echt prachtig. Veel voller dan een echte en geen miserie meer met vallende naalden die zich dan door uw kousen in uw voeten boren.

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.