Analytics

maandag 17 december 2007

Plaat van de maand



Ik loop misschien een beetje achter de feiten aan, maar de keuze voor deze maand moet toch uit gaan naar Beirut met hun fantastische schijf Nantes. Op een of andere vreemde manier evoqueert de plaat een gevoel dat ik als zigeunerig zou omschrijven. Heb er geen andere woorden voor. Het lijkt wel alsof een hoop zigeuners rond het kampvuur zitten en hun oude muziek spelen. Leuk!

Hier de hit (een liveke, ik kon het niet laten):



en hier wat ik denk dat de follow-up gaat zijn (Elephant gun):


De muziek is absoluut fantastisch en de zang doet me denken aan de long lost days van Jeff.

1 opmerking:

  1. Right On !!! Ik steun je volledig !

    Fantastische CD en terecht CD van het jaar volgens HUMO. Al ben ik al drie jaar kapot van Antony and the Johnsons.

    Toni

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.