Analytics

dinsdag 18 december 2007

Squash


Het is even stil geweest rond het squashen, maar dat kwam doordat ik gedurende de laatste weken constant bijeengeveegd werd door de Steven. 4-0, 3-0,... als ik eens een setje pakte was het een uitzondering.
Daar is gisteren verandering in gekomen. 1-3, voor mij toch wel. Joy!
Nu, het is niet helemaal mijn verdienste. Mijn schoonbroer Stef zocht een squashpartner en zaterdag zijn we voor de eerste keer gaan spelen. De mens is een slang, hij speelt glad en snel en je weet niet waar hij gaat opduiken. Nadat hij me 4-0 had bijeengemept vertelde hij me dat hij elke bal die ik ging spelen kon voorspellen. Dus heb ik gisteren maar eens wat harder nagedacht. En het heeft gewerkt. Spijtig genoeg gaat den Eule nu voorbereid zijn. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Long ago in a galaxy far away.